.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

سرانجام سیستم مورد نیاز بازی Watch Dogs توسط کمپانی Ubisoft یوبی سافت منتشر شد . Watch Dogs سگ های نگهبان , یکی دیگر از سری بازی های اکشن , ماجرایی و مخفی کاری است که توسط کمپانی Ubisoft Montreal یوبی سافت مونترآل طراحی شده و قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر سال ۲۰۱۳ منتشر شود . این بازی از معدود بازی هایی است که برای تمام کنسول ها از جمله PC , XBox360 و PS3 طراحی و ساخته شده است . این بازی بیشترین تمرکز خود را بر روی به دست گرفتن اطلاعات الکترونیکی , کنترل اطلاعات و یا از بین بردن آنها معطوف کرده است . این بازی برای اولین بار در کنفرانس مطبوعاتی یوبی‌سافت در ای ۳ سال ۲۰۱۳ معرفی شد .

داستان سگ‎های نگهبان سراسر حول اطلاعات و اسرار جنگی می‌چرخد. داده‌هایی که به‌هم می‌پیوندند و افزایش تکنولوژی جهانی که اجرای آنها به کامپیوترها بستگی دارد . این بازی واقعیت‌های شهر شیکاگو را به تصویر می‌کشد که یکی از شهرهایی است که ویژگی یک ابررایانه را دارد و به عنوان سیستم‌عامل مرکزی شناخته می‌شود . سیستم‌های کنترل تقریباً هر نقطه از شهر را زیر نظر دارد که شامل اطلاعاتی درمورد همهٔ ساکنان و فعالیت‌های شهر است که می‌تواند برای اهداف گوناگون مورد استفاده قرار گیرد . در جهان موجود در بازی ، خاموشی‌ای در شمال شرقی یافت می‌شود که مربوط به فعالیت‌های یک هکر می‌باشد . بازی یک ضدقهرمان به ‌نام Aiden Pearce آیدن پیرس را دارد که یک هکر بسیار ماهر می‌باشد . گیم‌پلی دموی رونمایی شده در ای۳ ، تلاش آیدِن برای ترور یک غول رسانه‌ای به‌ نام جوزف دمیکو که به اشتباه , از اتهام قتل تبرئه شده بود را به تصویر می‌کشد .

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های اکشن , بازی های XBOX360 , بازی های ps3 ps4 , ,
:: برچسب‌ها: بازی سگ های نگهبان برای کامپیوتر , ایکس باکس 360 و پی اس 3 ,
:: بازدید از این مطلب : 2278
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : تهرانی
ت : جمعه 4 مهر 1393

دانلود بازی Halo 4 برای XBOX360

| بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد |

این بازی جدید را که در سایت های دیگر 15000 تومان به فروش میرسد رایگان دانلود نمایید

تاریخ انتشار: ۲۰۱۲/۱۰/۲۳
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD3
زبان:  ENG 
FW: iXtreme LT+ v3.0 
حجم فایل: ۱۴٫۵۶ GB

بدون شک یکی از بزرگترین و پرسر و صداترین عناوین سال ۲۰۱۲ بازی Halo 4 است. پس از موفقیت Halo Reach و خداحافظی استودیوی Bungie با این سری، شک و تردید در خصوص کیفیت نسخه های بعدی افزایش یافت. وارث این بازی بزرگ، استودیوی تازه تأسیس ۳۴۳ Industries بود که اعضای آن تقریباً پس از پایان ساخت Halo 3 در حال شکل گیری بودند و مراحل پیش تولید Halo 4 را از همان زمان آغاز کرده بود. پس از معرفی نسخه چهارم این بازی در جریان مراسم E3 2011 هواداران در کنار شور و هیجان ناشی از این رونمایی، دچار ترس و دلهره نیز شدند. ترس از تغییرات بنیادی، کیفیت پایین و در نهایت ترس از نابودی عنوان محبوبشان، اما تیم ۳۴۳ با نام های بزرگ و معروفی که در خود جای داده بود، این ذهنیت را از بین برد.

 

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های اکشن , بازی های XBOX360 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی فشرده شده و جدید Halo 4 برای XBOX360 ,
:: بازدید از این مطلب : 4036
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : جمعه 4 مهر 1393

Halo 3 cover xbox

دانلود بازی Halo 3 برای Xbox 360 با لینک مستقیم

*** قابل اجرا بر روی کنسول های Jtag ***

*** دانلود از ۱ سرور مستقیم ***

این بازی زیبا را از سایت (های کمپرس گیم دات ال اکس پی دات آی آر) به صورت رایگان دریافت نمایید

توضیحات نصب : فولدر بازی را به آدرس HDD:/Partition3/Content/0000000000000000/ موجود در هارد منتقل نمایید .

 

 

زبان های موجود در این نسخه :

 

English

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های اکشن , بازی های XBOX360 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی نایاب و فشرده ی Halo 3 برای Xbox 360 ,
:: بازدید از این مطلب : 1849
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : جمعه 4 مهر 1393

gears of war iii cover small دانلود بازی Gears of War 3 برای XBOX360

داستان نسخه ی سوم بیشتر به معرفی شخصیت قهرمانان بازی میپردازد و همچنین شما ماموریت های بسیار زیبا و نفس گیری نیز مانند نسخه های قبل شاهد خواهید بود . داستان بازی به دو ، سه سالی بعد از پایان نسخه دوم برمیگردد انجایی که قهرمان اصلی بازی که مارکوس نام داشت به این پی برد که شاید پدر او زنده باشد و به جستجو او میپردازد. زیبایی  و امتیاز بالای این بازی به ویژگی های خوبی که دارد برمیگردد که امتیاز هایی نظیر گرافیک بالا، سلاح های پیشرفته و با تکنولوژی بالا و همچنین امکانات خوبی که به مخاطب داده میشود.وجود بازی گروهی و داشتن چندین یار در مراحل بازی ، که شما دیگر در این بازی از گذراندن مراحل یکنواخت تک نفره بازی های دیگر رنج نمیبرید . بازی بر روی یک ناو بازسازی شده‌ی بسیار بزرگ آغاز می‌شود، جایی که انسان بعنوان پناهگاهی برای مقابله با دشمنان زیر زمینی خود از آن استفاده می‌کنند، ما در ابتدای بازی کنترل مارکوس فینکس را بر عهده می‌گیریم که به دنبال Dom میگردد. پس از گشت و گذاری درون ناو به دام که اکنون ریش در آورده و موهایش سفید شده است (اگر نسخه‌ی دوم را بازی کرده باشید دلیلش را می‌دانید!) می‌رسید. شما از هم اکنون می توانید این بازی را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت  highcompressgame.lxb.irدریافت نمایید.

|برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی COMPLEX بازی|

|بازی به صورت Region Free و تنها قابل اجرا بر روی کنسول های دارای JTAG می باشد|



:: موضوعات مرتبط: بازی های اکشن , بازی های XBOX360 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Gears of War 3 برای XBOX360 ,
:: بازدید از این مطلب : 1996
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : جمعه 4 مهر 1393

large-3-640x350

World_ScreenshotWeb_MonteVista013

Forza Motorsport از محبوبترین سری بازیهای ماشین سواری است که به صورت انحصاری برای کنسول ایکس باکس ۳۶۰ عرضه میشود و اکنون نسخه GOTY شماره چهارم آن روانه بازار شده است .

این عنوان که بهترین عنوان ماشین سواری سال ۲۰۱۲ شده از گرافیک بسیار زیبایی برحوردار است و استاندارد جدیدی را در زمینه بازیهای ماشین سواری وارد بازیهای کامپیوتری کرده است .

در این بازی میتوانید با انتخاب ماشینهای مختلف که به بهترین شکل از روی مدل واقعی آنها ساخته شده است با دیگر رقبا در مسیرهای مختلف به رقابت بپردازید .

از ویژگیهای منحصر به فرد بازی میتوان به سازگاری بی نظیر آن با کینکت اشاره کرد که تجربه ای بی نظیر را برای بازیبازان رقم خواهد زد .



:: موضوعات مرتبط: بازی های اتومبیل رانی , بازی های XBOX360 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Forza Motorsport 4 Racing GOTY برای XBOX360 ,
:: بازدید از این مطلب : 2236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : یک شنبه 30 شهريور 1393

Hot wheels xbox360 cover small دانلود بازی Hot Wheels World’s Best Driver برای XBOX360

آماده‌ی نبردی سنگین باشید که تنها در بازی Hot Wheels قابل تجربه است! به گروه تیم رانندگان حرفه ای Hot Wheels ملحق شوید تا برای بدست آوردن عنوان "بهترین راننده‌ی دنیا" با یکدیگر به رقابت بپردازد. رانندگان به چهار تیم تقسیم می‌شوند که هر تیم قوانین مختص خود را داراست: تیم بسیار سریع (سبز)، بیداد‌گران (قرمز)، تکنولوژی برتر (آبی) و قدرتمند (زرد). در رویدادهای هراس‌انگیز همراه با چهار تیم حرفه ای Hot Wheels در سرتاسر دنیا باشید. برای اولین بار، طرفداران این بازی می‌توانند در فضایی آنلاین، رقابت بین تیم‌های مختلف را تجربه کرده و در مهد تولد Hot Wheels به رقابت بپردازند. تیم خود را انتخاب کرده، راننده‌ی خود را برگزینید و به سوی هدف خود بروید!

Hot Wheels World’s Best Driver XBOX360-iMARS

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های XBOX360 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی جدید Hot Wheels World’s Best Driver برای XBOX360 ,
:: بازدید از این مطلب : 2235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : پنج شنبه 27 شهريور 1393

Minecraft | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Minecraft برای XBOX360

| بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۶/۰۵
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: ماجراجویی
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD3
زبان:  ENG 
FW: iXtreme LT+ v3.0 
حجم فایل: ۶٫۹۶ GB

شما در این بازی زیبا می توانید به هرآنچه که می خواهید و در فکرتان است دست پیدا کنید و خودتان آن را بسازید. شما با داشتن بلوک های جدید شروع به ساخت دیوار های و شکل هایی که دوست دارید می پردازید. در این ورژن جدید شما قادر خواهید بود که برای بلوک های خود درب، دروازه، حصار، …. بگذارید که بازی را هیجانی تر می کند. با داشتن این بازی می توانید به صورت مجازی هم به بازی بپردازید که واقعا جذاب می شود و برای خود حریف پیدا کنید و با طرز فکر جدید آن ها را شکست بدهید. درواقع بازی ماین کرافت حکم یک بازی خانه سازی حرفه ای را دارد که در آن هرچیزی را میتوانید بسازید.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: بازی های XBOX360 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی فشرده Minecraft برای XBOX360 بازدید: 124496 دسته بندی: بازی های XBOX360 , , تاریخ: پنج شنبه 7 شهريور 1392 نویسنده : حسین Minecraft | تاپ 2 دانلود دانلود بازی Minecraft برای XBOX360 | بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد | تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۶/۰۵ بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360 نوع بازی: ماجراجویی نوع: دی وی دی کامل تصویر: (ISO (XGD3 زبان: ENG FW: iXtreme LT+ v3 , 0 حجم فایل: ۶٫۹۶ GB شما در این بازی زیبا می توانید به هرآنچه که می خواهید و در فکرتان است دست پیدا کنید و خودتان آن را بسازید , شما با داشتن بلوک های جدید شروع به ساخت دیوار های و شکل هایی که دوست دارید می پردازید , در این ورژن جدید شما قادر خواهید بود که برای بلوک های خود درب , دروازه , حصار , , بگذارید که بازی را هیجانی تر می کند , با داشتن این بازی می توانید به صورت مجازی هم به بازی بپردازید که واقعا جذاب می شود و برای خود حریف پیدا کنید و با طرز فکر جدید آن ها را شکست بدهید , درواقع بازی ماین کرافت حکم یک بازی خانه سازی حرفه ای را دارد که در آن هرچیزی را میتوانید بسازید , جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید , ادامه مطلب + دانلود ,
:: بازدید از این مطلب : 2512
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : پنج شنبه 27 شهريور 1393

The Bureau XCOM Declassified xbox360 cover small دانلود بازی The Bureau: XCOM Declassified برای XBOX360

http://img.ir/lTbc.jpg

در سال ۱۹۶۲ و در اوج دوران جنگ سرد ، The Bureau داستان منشا اولین برخورد سازمان مخفی XCOM را با یک دشمن مرموز و ویرانگر را نشان می دهد. در The Bureau شما کنترل یک نماینده ی ویژه (FBI) با نام ویلیام کارتر را در اختیار خواهید گرفت که هم باید تهاجم موجودات بیگانه را خنثی کند و هم بر وجود موجودات فرازمینی در زمین سرپوشی هم بگذارد. داستانی که گفته شده است به بررسی وقایع مهم آن زمان نیز خواهد پرداخت که از بین آن ها می توان به بحران های موشکی کوبا و تنش های فرهنگی که در دهه ی ۶۰ بوده اشاره کرد. ضمن این که بنا به گفته ی سازندگان گفتگو ها در بازی شاخه ی مهمی را در داستان تشکیل می دهند و این گفتگو در نحوه روایت داستان و پایان نیز نقش مهمی را خواهد داشت. در کتار ماموریت های اصلی داستان ، تیم سازنده از ماموریت های فرعی نیز غافل نشده است.

The Bureau: XCOM Declassified XBOX360-SPARE



:: موضوعات مرتبط: بازی های XBOX360 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی The Bureau: XCOM Declassified برای XBOX360 ,
:: بازدید از این مطلب : 1954
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : پنج شنبه 27 شهريور 1393

spiderman cover small دانلود بازی Spider Man: Edge of Time برای XBOX360

در بازی Edge of Time نسبت به نسخه های قدیم اوضاع متفاوت است. داستان منسجم تر است و مرد عنکبوتی هم مانند انیمیشن هایی که از روی آن ساخته شده، به نظر می رسد. حالت جدیدی که برای دوربین بازی طراحی شده، به افزایش هیجان بازی کمک زیادی کرده است. دوربین در زاویه بسیار خوبی قرار گرفته که تمرکز صفحه همیشه روی Spider-Man 2099 باشد. مبارزه ها همچنان دلچسب طراحی شده و میان پرده های بسیار جالب و بامزه ای هم در طول بازی مشاهده خواهند شد. کسانی که این میان پرده ها را مشاهده کرده بودند، تحت تأثیر این قسمت ها قرار گرفته بودند. در حالیکه به نظر می رسد این نسخه با بازی قبلی ارتباط داشته باشد، Activision و استودیوی بازیسازی Beenox روی این موضوع تأکید دارند که این بازی دنباله ای بر نسخه قبلی نیست، اما نشانه هایی از آن نسخه را در خود قرار داده است.

|بازی به صورت Region Free و قابل رایت با فرمت ISO می باشد|

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های XBOX360 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Spider-Man: Edge of Time برای XBOX360 ,
:: بازدید از این مطلب : 2340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : پنج شنبه 27 شهريور 1393

صفحه قبل 1 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی